Insomnia @ Burung Hantu?


Picture credit to: www.eyefetch.com
Malam tadi, saya langsung tidak melelapkan mata walau sepicing cuma. Melekat di depan komputer riba mengedit slaid untuk research progress presentation Jumaat ini (esok!). Sedangkan hari ini, saya seharian berbengkel di ESSET KWSP, Bangi. Duduk diam-diam daripada 8 pagi sehingga 5 petang barangkali. Malam nanti, slaid masih perlu diedit-sentuhan terakhir dan sedikit latihan. Saya tidak tahu sehingga jam berapa mata, otak dan badan saya akan bertahan sebelum standby. Err, jam baru menunjukkan jam 11 pagi dan otak saya sudah menunjukkan signal awal untuk standby. Not good signal since this training is really important for gather knowledge to empower tomorrow's presentation.

Standby...standby...

I don't want to standby, please not this time.

Cikgu Rizal always said "Faiz boleh tidur bila-bila masa, kat mana-mana pun!"
Gulpp!

*Standby~tidur ayam
*Shutdown~lena terus!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Makhluk bagi komen