Mandi Minyak@UM

Mengambil tempat di padang berhadapan Fakulti Kejuruteraan, Universiti Malaya pada 8 Mac lalu, program ini telah berlangsung dengan jayanya. Setelah sehari suntuk anak-anak Gayong bergilir-gilir mengacau santan yang dizikir tanpa putus...
....akhirnya sebagaimana dirancang oleh penganjur menjelang Isya' minyak sudah sedia untuk digunakan.
Buka gelanggang sebelum berlumur

Subject of the day; from cocunut milk to coconut oil and also tahi minyak!

Setelah beramai-ramai menunaikan solat Isya', maka saat-saat ditunggu telah tiba. Datuk Ismail Jantan terlebih dahulu 'mengambil rasa'. Quality control namanya =).
Mantop

Sebagaimana terpampang di banner, ia merupakan satu program silaturrahim anak-anak Gayong. Maka berSILATurrahimlah anak-anak Gayong sepanjang hari tersebut. Disamping sedikit demo daripada mereka, lihat saja bagaimana mereka mengeratkan rasa sayang (rahim) SILAT. Amanat
Acara wajib gelanggang UM; sparring Gayong. Mak aih, kaki naik kepala! Err, acara riang-ria tolak-menolak

Oo...main-main ye. Pumping mengikut kiraan Cikgu Rizal. Hmm, rasakan.

Best of the best! Mestilah mengurut berganti-ganti. Baiki apa yang patut.

Terima kasih kepada para jemputan; Cikgu Sulih yang sudi merasmikan majlis, Datuk Ismail untuk QC, Cikgu Fadzil atas teladan dan Cikgu Rizal untuk A hingga Z.

Tidak lupa kepada Gayong Universiti Multimedia dan British Malaysian Institute yang turut sama memeriahkan majlis. Juga kepada anak-anak Gayong UM atas komitmen yang diberikan.
~Seni Gayong payung pusaka, naungan aneka hikmat mulia~

Gambar-gambar cun daripada Ateh

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Makhluk bagi komen