Jun 2, 2006 ~HaR| bAru aZAm BaRU~H0peFUlly~

Inspired by somebody ditambah rasa geram dgn tahap cipan blog friendster menyebabkan aku dgn tekad tinggi muncul dlm blogspot plak.

Dibina bukan atas dasar utk dikenali cuma just as a place tuk aku lempiaskan rasa dan ekspresi buah fikiran jg c atatan harian (kalau betullah itu yg akan aku buat nanti ) just wait n c.

Today jg cc ni till 2pm only. Br je print out brg mohon jd jurulatih (baca juruletih) PLKN. PLKN? Why? Eh gasakla...(jwpn org tgh bengang). Jd trainer ni will giv me bunch of experience 2 built up my characters (hopefully). Apa nk kecoh, belum jd lg pun. Nanti dh jd tgkla cemana (hopefully xde anak org yg aku sepak layang apatah lg kuda gila, Amin)

Sat lae nk forward cv ke 2 company. 1 of them is company yg aku tgh keje skang. Nk mintak jd permanent. Then another 1 is company America yg dioffer leh kenalan YM. Hopefully tuah aku makin dekat!

Hopefully, hopefully

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Makhluk bagi komen